Content

19 lutego 2014

Witajcie! :D

Założyłam tego bloga z myślą o dzieleniu się ze światem moją (nie za dobrą) twórczością. :) Moje poprzednie dwa blogi: "Życie na fotografiach" oraz "Zwierzaki na fotografiach" były jednym wielkim niewypałem, ponieważ fotografuję wszystko, dlatego nie dałam rady utrzymać tych "kategorii" oddzielnie od innych pierdułkowatych prac. 

Mam nadzieję, że wystarczy mi siły i samozaparcia, aby wstawiać dość systematycznie nowe posty z niekoniecznie najnowszymi zdjęciami, chociaż mam nadzieję, że od wiosny uda mi się rozpocząć współpracę z ludzkimi modelkami (xD), co byłoby (jak sami zresztą zobaczycie) dużą odmianą i powiewem świeżości w moim skromnym portfolio. :)

Będziecie musieli mi jednak wybaczyć brak postów w zbliżającym się w tygodniu, ponieważ wyjeżdżam na obóz narciarski do Austrii w piątek wieczorem i wrócę dopiero w sobotę. :C Mam nadzieję, że może uda mi się "przemycić" jakoś lustrzankę... :3 Mogłabym wtedy uwiecznić na fotografiach te cudowne widoki. :)

Aby nie marnować czasu na i tak już przydługawy wstęp, ZACZYNAMY! :D

You can follow me by Instagram now :)

Instagram

About me

The 17 year-old Polish girl, who loves photography and animals.

Archiwum

Alicja Grochowska. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Social

About me

Gallery

Translator for everyone who doesn't understand me :)