Content

22 marca 2014

# 4 Powrót szalonych lat '80.!

Jak tradycja nakazuje, pierwszego dnia wiosny uczniowie naszej szkoły... I tu od razu spotyka Cię mój drogi czytelniku niespodzianka! :D NIE UDALI SIĘ NA WAGARY, lecz przyszli do szkoły przebrani, wymalowani i radośni w strojach z lat '80.! :D
Jak już obiecywałam, czas na miłą niespodziankę. Dla wszystkich, którzy pamiętają te szalone lata i dla tych młodszych (takich jak ja) przygotowałam skromną galerię zdjęć z tego wyjątkowego dnia w mojej szkole, w którym to przyszliśmy do szkoły wyjątkowo nie ubrani w mundurek, lecz w stroje z innej epoki. 

Tak więc: ZACZYNAMY POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI!

Życzę miłego oglądania pierwszej części zdjęć. Kolejna niebawem. :)

FLOG          PHOTOBLOG          FACEBOOK

Jeśli ktokolwiek nie życzy sobie, aby jego zdjęcie widniało na moim blogu, niech napisze do mnie maila (agrochowska0107@gmail.com)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Szalone zdjęcie w szalonych strojach :D











You can follow me by Instagram now :)

Instagram

About me

The 17 year-old Polish girl, who loves photography and animals.

Archiwum

Alicja Grochowska. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Social

About me

Gallery

Translator for everyone who doesn't understand me :)