Content

15 lipca 2014

# 12 ENGLAND (SUMMER 2014)

WRÓCIŁAM Z ANGLII!!! :D Szczerze powiedziawszy, to zostałabym tam jeszcze na jakieś dwa tygodnie, ale cóż zrobić... :( 

Te wszystkie domki, uliczki, klimat panujący na ulicach i bardzo sympatyczni ludzie, których spotkałam na swojej drodze, sprawili, że zakochałam się w Wielkiej Brytanii od pierwszego wejrzenia <3 Przez ostatnie dwa tygodnie byłam w Bournemouth - uroczej nadmorskiej miejscowości oraz jednorazowo w Londynie i Brighton. :)

Nie zasypię Was od razu wszystkimi zdjęciami z mojego pierwszego wyjazdu do UK, ale postaram się opowiedzieć Wam o nim w kilku częściach: PIERWSZA będzie dotyczyła samego Bournemouth i wszystkiego czego udało mi się o nim dowiedzieć :), w DRUGA - mojego pobytu w Londynie, TRZECIA - ludzi, których spotkałam podczas tych dwóch tygodni, CZWARTA Brighton, w którym spędziłam cała niedzielę, a PIĄTA King's College, w którym uczyłam się przez dwa tygodnie.

Mam nadzieję, że ze mną zostaniecie i dotrwacie do ostatniej części :) 

MIŁEGO OGLĄDANIA ORAZ CZYTANIA :D



PS. Może opiszę mój wyjazd po angielsku i po polsku? :) Co Wy na to? :)

You can follow me by Instagram now :)

Instagram

About me

The 17 year-old Polish girl, who loves photography and animals.

Archiwum

Alicja Grochowska. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Social

About me

Gallery

Translator for everyone who doesn't understand me :)