Content

3 sierpnia 2014

# 13 Szklarska Poręba i rozmaite frykasy

Miało być o Anglii, ale tak się jakoś złożyło, że będzie o czymś innym. O UK postaram się napisać niebawem :)

Dla tych, którym tytuł tego posta skojarzył się z jedzeniem będzie to małe rozczarowanie, ale w kolejnych odcinkach postaram się zamieścić także kilka zdjęć z tegoż zakresu :)

Od poniedziałku jestem w Szklarskiej Porębie na tygodniowym wypoczynku w górach. Od tego czasu odwiedziłam kilka niezwykłych miejsc (m.in. w Niemczech i Czechach) oraz wykonałam pokaźną ilość zdjęć (jak na razie ok. 2200). 

Dotychczas byłam w:

  • GÓRACH (Sudetach - informacja dla wszystkich osób mających problemy z geografią :D )
  • CZECHACH: * na górskich szlakach oraz * w czterech malowniczych miasteczkach i miastach
  • NIEMCZECH: DREZNO, które zachwyciło mnie od pierwszego spojrzenia :)

Poniżej wstawiam pierwszą, ale nieostatnią sklejkę, którą udało mi się wykonać po wczorajszym wypadzie do Drezna. Mam nadzieję, że zachęci Was ona do śledzenia dalszych nowinek i opowieści na moim blogu :) Powrócę do Was za kilka dni :)

Przede mną jeszcze Częstochowa z Jasną Górą oraz możliwe, że Poznań :D Trzymajcie kciuki, aby pogoda do zdjęć mi dopisała i do zobaczenia! :* 




You can follow me by Instagram now :)

Instagram

About me

The 17 year-old Polish girl, who loves photography and animals.

Archiwum

Alicja Grochowska. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Social

About me

Gallery

Translator for everyone who doesn't understand me :)