Content

3 maja 2015

# 21 Nikon D7100 + 18-140 mm


Mój najnowszy i chyba najbardziej wyczekiwany zakup


W powietrzu czuć już zbliżające się wakacje, temperatura na termometrach przekroczyła magiczną granicę 20 stopni, a ja stałam się przeszczęśliwą posiadaczką nowego Nikona D7100 :D 
Marzenia się jednak spełniają :) Przepraszam, że tak długo mnie tutaj nie było i jeszcze przez jakiś czas nie będzie. Główną przyczyną tak długich nieobecności jest szkoła... Jeszcze tylko 20 dni...

Instrukcja obsługi mojego najnowszego nabytku jest dość obszerna. Trochę trudno przestawić się tak szybko z zupełnie innego systemu, jakim był Olympus, na Nikonowski (dodatkowo sprawę utrudnia zatrważająca ilość guziczków). Ponadto zaczęłam się powoli oswajać z obsługą Lightrooma i Photoshopa, co wcale nie jest takie łatwe, szczególnie jeśli brać pod uwagę fakt, iż wcześniej miało się do czynienia jedynie z takimi programami jak Photoscape :D






Pierwsze testy




 Jak widać, zdjęć kotów wciąż przybywa...



Zapraszam na sesje! 

Od 27. czerwca jestem do Waszej dyspozycji (z drobnymi przerwami).


Aha! Niedługo planuję przeprowadzkę na nową stronę. O szczegółach poinformuję niebawem :)

* * *

FACEBOOK     *     INSTAGRAM     *     FLICKR     *     VOGUE

You can follow me by Instagram now :)

Instagram

About me

The 17 year-old Polish girl, who loves photography and animals.

Archiwum

Alicja Grochowska. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Social

About me

Gallery

Translator for everyone who doesn't understand me :)